Hizmetlerimiz

  1. 1
    AVM (Alışveriş Merkezi) Temizliği

    alisveris-merkezi-3En çok ve en yoğun olarak kullanılana AVM (Alışveriş Merkezi) kullanım itibariyle en çok kirlenen yerler arasındadır. kalabalık bir mekanda Temizlik

    Yoğun insan ve araç sirkülasyonunun yanı sıra yiyecek ve içecek endüstrisine yönelik hizmet veren mağazaların yapmış oldukları hizmet kaynaklı kirlenme yaşanan ortamların temizliğini yapmak ve ortamın hijyenini sağlamak,profesyonellik,sistemli ve özenli çalışmayı gerektirmektedir.

    ARF Facility Management  bu hizmeti verecek kapasitesinin yanı sıra kendisini gelişen ve değişen şartlara adapte edebilmesi yönünde diril tutmaktadır.

    ARF Facility Management,bu hizmeti satın alan AVM Yönetim Firmalarının bu işin operasyonel kısmına zaman harcamalarını engellemek için işi fazlasıyla sahiplenmekte,Yönetim Firmalarına doğru raporlama,etkili iletişim ve iş planlarını paylaşmak yöntemleriyle avantaj ve kolaylık sağlamaktadır.

    ARF Facility Management Müşteri memnuniyeti kapsamında; bu hizmetlerin temel unsuru olan personelinin yönetimini ve sürekli eğitimini başat olarak değerlendirmektedir.

    ARF Facility Management hizmete yönelik olarak kullanılması gereken her türlü makine,ekipman ve kimyasallarının,uluslararası  kalite ve çevre standartlarına uygun olanlarından tercih etmekte ve önermektedir.

    ARF Facility Management, birlikte çalışmamıza olanak sağladığınız taktirde,  gerçek bir çözüm ortağı olacak ve bilgi birikimini hizmetinize sunmak için maksimum gayreti gösterecektir.

  2. 2
    Dış Cephe Temizliği

    dis_cephe_cam_temizligiÖzenle yaptırmış olduğunuz binalarınızın görselini oluşturan dış cepheleri, doğal koşullardan etkilenerek yıpranmakta ve başkalaşım geçirmektedir.Özellikle sanayi bölgelerinin içinde veya yakın bölgelerinde konuşlanmış binalarınız bulunmakta ise; doğal koşulların yanı sıra farklı etkenlerden de ciddi olarak zarar görmektedir.

    ARF Facility Management,ülke ekonomisi ve bina sahipleri açısından en uzun süre kullanımın öneminin yanı sıra ekonomik yararını bilen ve bu bilinçle uyarılarda bulunmayı kendisine görev edinmiş bir çalışma tarzını benimsemiştir.

    ARF Facility Management,dış cephe dekorasyonunuzda kullanmış olduğunuz;cam,ayna,kompozit levha,ahşap,panel,v.b.gibi mamullerin temizlik ayrımını,özelliklerini yaptığı keşif sonrası bu seçeneklerde kullanılması gerekli ekipman ile ürünlerin zararsız ve en uygun olmasına özen göstermektedir.

    ARF Facility Management,yapmış olduğu bu hizmetleri sürekli hale getirmek için müşteri memnuniyetine yönelik maksimum çaba ve doğru hizmet ilkesiyle hareket etmektedir.

    ARF Facility Management,bu hizmetleri yapacak olan personelini aynı bilinçle eğitmekte,yüksekte çalışmayı gerektiren bu tür çalışmalarda İş Sağlığı ve Güvenliği kurallarına maksimum önem vermektedir.

    ARF Facility Management,bu hizmetlerin yapılmasında kolaylaştırıcı ve gerekli bir yeri bulunan, teknolojik ürünleri takip ederek değişen şartlara en hızlı şekilde adapte olmaktadır.

    ARF Facility Management,mimari olarak özenle tasarlanan;ancak,pratikte temizlik açısından olanaksızlık yaşanan durumların ortadan kaldırılabilmesi açısından yapılacak yeni binalarda mimariye temizlik hizmetini kolaylaştırabilme yönünde  danışmanlık hizmeti vermektedir.

  3. 3
    İnşaat Sonrası Temizlik

    Ekonomik anlamda önemli tutar ve iş gücü sarf edilerek yaptırmış olduğunuz inşaatlarınızın,inşaat durumu tamamlandıktan sonra temizlenmesi gerekmektedir. arf-temizlik-hizmetleri-asİki aşamalı olarak değerlendirilmesi gereken bu temizlikler genel olarak inşaatı yapan firmalardan istenmekte ve paket fiyatın içinde değerlendirilmektedir.Maliyetlerin asgari düzeyde gerçekleşebilmesi için uzman olmayan  bir temizlik firmasından hizmet almayı tercih eden inşaat firmaları ve inşaat sahipleri, yapılan yanlış uygulamalar nedeniyle artı maliyetlere katlanmak durumunda kalabilmektedir.

    ARF Facility Management,inşaat sırasında danışmanlığından yararlanıldığında; kullanılan değerli malzemelerin doğru şekilde korunarak zarar görmesini engellemek ve inşaat sonrasında yapılacak temizlik açısından daha az işlem yapılmasına vesile olarak maliyetleri azaltmaktadır.

    ARF Facility Management,bu hizmete yönelik kurmuş olduğu profesyonel ekiplerini mevcut ve sürekli değişen inşaat malzemelerine yönelik eğitmekte,yenilikleri bilmesini sağlamaktadır.

    ARF Facility Management,sahip olunan her yeni ürünün değerinin bilincinde olarak,temizlik sırasında,çizilme,kırılma,özelliğini kaybettirme,v.b. açısından  uygunsuzluk oluşturacak ekipman ve kimyasalları kesinlikle kullanmamakta ve buna meydan verebilecek olan kişi ve kuruluşları uyarmaktan imtina etmemektedir.

    ARF Facility Management,yapılan inşaat sonrası temizliğin en önemli temizlik olduğuna inanmakta ve iç mefruşatları döşenmeye başlanmadan önce detaylarıyla bitirilmesi gerektiğini potansiyel veya aday müşterileriyle paylaşmaktadır.

    ARF Facility Management,değerlerinizi doğru korumanın ve doğru teslim etmenin kaygısıyla,sorumluluk bilinciyle sizlere hizmet vermektedir.

  4. 4
    Endüstriyel Temizlik

    endustriyel_temizlik1Fabrika, Üretim tesisleri, Depo alanları, İmalathane, Havalandırma ve mekanik tesisat hatları,üretim makineleri v.b. gibi endüstriyel kapsamda hizmet veren birimlere buna uygun  endüstriyel temizlik yapılarak,temizlik ve bakımının sağlanması gerekmektedir.

    ARF Facility Management,bu alanda anlayış ve doğru hizmet açısından kendisini yetiştirmiş ve geliştirmiş bir firma olarak önemli bir yere sahiptir.

    ARF Facility Management,Endüstriyel temizliğin,normal temizliklerle karıştırıldığı ülkemizde,bu işin uzmanlık gerektirdiği ve işin kapsamına uygun farklı yöntemlerle yapıldığının bilincinde olarak hizmet vermektedir.

    ARF Facility Management,bu tür temizliklerin yapılmasına yönelik makine,ekipman ve kimyasalların en son teknolojik araştırmalara uygun olanlarından tercih etmekte ve kullanmaktadır.

    ARF Facility Management, müşteri memnuniyetini ön planda tutmakta ve işi yapan personelinin en doğru şekilde eğitimine önem vermektedir.

  5. 5
    Sos. Hizmet Personeli

    hizmet_personeliTüm dünyada gün geçtikçe artan hizmet alımının asıl amacı; işletmelerin gerçek faaliyet konularına konsantre olmalarını sağlamaktır. Böylece zamanınızı ve gücünüzü kendi işinize harcar ana faaliyet konusu dışındaki işlere vaktinizi harcamazsınız. Bu hizmet dahilinde çalışacak olan personelin kıdem tazminatı gibi bir çok yükümlülüklerinin karşılıklı yapılacak olan sözleşmede ortak belirlenen şartlar dahilinde değerlendirilerek belirlenir.
    Firmanıza sunulan alternatifler içerisinde ihtiyacınız olan yardımcı işler destek personeli tarafımızdan temin edilmekte, idare ve yönetimi yapılmakta ve işletmenize maliyet açısından büyük faydalar sağlamaktadır.
    Bu sistemde çalışacak iş gücünüzü kendiniz seçmekte ve yeni personel hizmet alımlarınız için bizden teklif alabilmektesiniz

    ARF Facility Management,değişen ve gelişen dünya koşullarında;mevcut hizmet verdiği firmaların yanı sıra görüşmekte olduğu müşteri adaylarına bu alandaki yasal mevzuatlar.olması gerekenler yönündeki donanımlı yapısıyla  birikimlerini aktararak doğru bilgilendirme yapmayı ilke olarak benimsemiştir.

    ARF Facility Management,bu tür hizmetlerde çıtayı yükselterek hizmete Endüstri Mühendisliği katmakta,paket hizmet sunumu olarak olanakları müşterilerine ve müşteri adaylarına sunmaktadır.Bu olanaklara örnek olarak,parça başı hizmet teklifleri Co-packing (etiketleme,paketleme,ambalajlama), kilogram bazlı fiyat teklifleri,tahmil-tahliye(yükleme, boşaltma,elleçleme),desimetreküp v.b.bazlı fiyat teklifleri,ürün ve araç bazlı fiyat teklifleri,part time çalışma hizmetleri,v.b.gibi.

    ARF Facility Management,müşteri çıkarları ve memnuniyeti doğrultusunda bu hizmetleri yaparken çözüm ortağı firma olarak verimliliğini ve üretkenliğini sergilemeyi görev edinmiştir.

  6. 6
    Ofis Temizliği

    insaat_sonrasi_temizlik1Firmaların merkez üslerini kurmuş oldukları ve yönetim kadrolarının içinde çalışmış olduğu kaliteli inşaat ürünleriyle donanmış binalarınızın temizlik ve bakım açısından en iyi biçimde korunması gerekmektedir.

    ARF Facility Management,değeri maddi ve manevi olarak yüksek olan bu binalarınızda en doğru ve kaliteye uygun bakımı yapabilecek standart ve bilgiye sahiptir.

    ARF Facility Management,tüm dünyada yönetici kadrosunda görev yapan insanların hastalanma riskinin, çalışmış oldukları ortamın hijyeninin yeterli yapılmamış olmasından kaynakladığını bilmektedir. Yönetici kadroları firmalar açısından en yüksek maliyeti oluşturan kalemlerdir.Bu kadrolardan maksimum ölçüde yararlanabilmek için bu risklerin ortadan kaldırılması gerekmektedir.

    ARF Facility Management,çalışılan bu ortamlarda maksimum hijyenin sağlanması açısından en doğru materyalleri kullanmakta personelini temizliğin yapılma şekli, renk kod sistemi ve ürün msds bilgileri hakkında sürekli eğiterek bu bilinci personeline de empoze etmektedir.

    ARF Facility Management,genel hijyen’in geçiştirilecek bir husus olmadığını müşterilerine de detaylı olarak açıklamakta ve gerekçelerini sunmaktadır.

    ARF Facility Management,saniter alan olarak adlandırılan,lavabo,wc.v.b.gibi ıslak zeminlerin temizliğinin en doğru koşullarda yapılmasına ve düzenli kontrolüne önem vermektedir.

  7. 7
    Hastane Temizliği

    arf-temizlik-hizmetleri-as-2Hastaneler, sağlık kurumları, kreşler ve bakım evleri gibi hijyen açısından önem taşıyan kuruluşların,bilinçli,eğitimli,donanımlı birimler tarafından temizlenmesi gerekmektedir.

    ARF Facility Management,Hastaneler gibi yaşamsal değerin önem kazandığı ve yatma olanaklı kurumların, enfeksiyon yoğunluğunun yanı sıra  bulaşıcılık riskinin ve bu ortamların hijyen açısından gerekliliklerinin farkında bir firma olarak,bu tür kuruluşlara yönelik ciddiyet ve önem doğrultusunda personelini eğitmekte ve yön göstermektedir.

    ARF Facility Management,yarınlarımız ve geleceğimiz olan kendilerine maksimum özeni gösterdiğimiz çocuklarınızın zamanlarını geçirmiş oldukları kreş vb.yaşam merkezlerinin hijyenik temizliğine beklenenin üstünde önem göstermektedir.

    ARF Facility Management,temizlik açısından hassas öneme sahip bu tür kuruluşları profesyonel olarak eğitilmiş personeliyle yapmaktadır.

    ARF Facility Management,bu hizmetleri sunarken raporlama ve etkili iletişime önem vermektedir.

  8. 8
    Genel Temizlik

    arf-temizlik-hizmetleri-as-6Her ne amaçla inşa edilmiş olursa olsun tüm yaşam alanlarının temizlik ve hijyen ihtiyacı bulunmaktadır. Özellikle maliyetler nedeniyle  temizlik hizmetinin yetersiz kaldığı durumlarda, belirli periyotlar planlanarak ortamın detaylı temizliğini sağlamak üzere genel temizlik yaptırmak gereklidir.

    ARF Facility Management,gün içinde veya akşam kısa süreli almış olduğunuz temizlik hizmetinizin yetersiz kalması durumunda haftalık, aylık,yıllık olarak birlikte planlayabileceğimiz periyotlarda,özellikle haftalık tatil günleriniz nedeniyle kimsenin bulunmayacağı zamanlarda profesyonel olarak yetiştirilmiş temizlik ekibiyle yapacağı detaylı temizlikle size temizlik ve hijyen sağlamaktadır.

    ARF Facility Management,bu temizlikler sırasında ihtiyaç duyulması halinde varsa;mermer ve pvc zeminlerin cila yapılması,halı zeminlerin yıkanması,sert zeminlerin yıkanması,saniter alanların hijyenik kimyasallar kullanılarak temizlenmesini veya parlatılması işlemlerini yapmaktadır.

    ARF Facility Management,müşteri memnuniyeti kapsamında iş başlangıcındaki mevcut durum ile iş bitim sonrası gelişen yeni durumu müşterilerine raporlama yöntemiyle teslim eder.

  9. 9
    Motorsikletli Servis Personeli (MSP)

    MOTOSİKLETLİ SERVİS PERSONELİ (MSP) ÇALIŞTIRMANIN RİSKLERİ
    msp•  Sürekli motor üstünde olmasından kaynaklı olası kazalarda sakat kalma ve ölüm riskinin çok yüksek olması
    •  Söz konusu personelin kaza sonrası tazmininin yüksek olması
    •  Ayrı bir uzmanlık alanı gerektiren ve ülkemizde maalesef motosikletlerin hala araç olarak benimsenememesinden kaynaklı trafik terörünün baş aktörleri olması ve  bunun marka kültürüne ciddi zarar vermesi
    •  Hastalanan, rahatsızlanan veya ufak tefek de olsa kaza yapan personel yerine  joker personel temininde zorlanılması
    •  Servis bakım ya da kaza neticesinde motosikletin kullanılmadığı sürede yaşanabilecek iş kaybı
    •  Bilinmeyen ve önlenemeyen giderlerin varlığı neticesinde planlı bir bütçenin yapılamıyor olması

    MSP ÇALIŞTIRMANIN ZORLUKLARI
    •  Personelin çok genç, hata yapmaya müsait, disiplinsiz, eğitimsiz sadece bir A2 ehliyeti ile motorun üstüne çıkması
    •  Meslek olarak görmediği işe, özlük hakları ve sosyal güvencesinin de tam  anlamıyla sağlanamadığını düşünmesi bu tür personel çalıştırmanın piyasadaki zorluklarının fakında olması, işi benimsemediği için iş ahlakına uygun hareket etmeyerek zamansız ve yersiz işi bırakması

    DOĞRU PERSONEL BULAMAMAKTAN KAYNAKLI SIKINTILAR
    •  Tüm bu nedenlerden dolayı “işe uygun adam” metodundan uzaklaşıp, “adama uygun iş” metodundan beslenerek kurumsal ve marka olmuş işletmeler, müşteri ayağına hizmet götürmeyi avantaj olarak kullanmayı beklerken dezavantaj olarak prestij kaybına neden olması

    MOTOSİKLET KİRALAMA ZORLUKLARI
    •  Türkiye genelinde motosiklet kiralayan firma yaygınlığının olmaması nedeniyle  tekelci zihniyetin yaşattığı sıkıntıların gerek mağaza müdürü gerek ilgili departmanın iş yükünü arttırması, hedeflenen ve beklenen kaliteli hizmetin alınamaması
    •Fiyat avantajının olmaması

    MOTOSİKLET ÖZMAL EDİNME RİSKLERİ
    •  Günümüzde işletmeler, değil motosiklet ,lojistik, personel, araç, elektronik ve  mekanik tüm sistemlerini leasing veya kiralama sistemiyle çözmektedirler. Bu çözümün getirdiği avantajlar tartışılmaz olup,  tüm bu önemli kalemleri kiralama yoluyla temin ederken, motosikleti özmal olarak alıp, servis, bakım, kaza vb. durumlarda işin durmasına ya da yavaşlamasına sebep olmaktadırlar
    •  Hor kullanılmaya çok müsait bu aracın 2. El satışının meşakkatli ve zararına olması
    •  50 mağazalık bir kurumun minimum 70 sayılık bir motosiklet filosuna sahip olmasının, bunlarla ilgilenmesi gereken bir departman kurulması gibi ilerde daha büyük masraf  ve sıkıntılara yol açacak olması

    TAKİP VE MÜŞTERİ MEMNUNİYET DEĞERLENDİRME GÜÇLÜĞÜ
    •  Ana işi, ürünü satmak ve müşteriye kolayca ulaşılabilirliği sağlamak olan perakende gıda zincirleri, amaca giden yolda kullandığı en önemli ve etkin araç personeldir. Bu personelin, kasa başında ve içerde kontrolü daha kolay olup, fakat dışarıya markanızı temsilen gönderdiğiniz motor kuryelerin, zamanında müşteriye ulaşıp ulaşmadığının kontrolü, müşterinize marka kültürünü ne kadar yansıtıp  yansıtmadığının kontrolü daha zordur.

    MOTOSİKLET SAHİBİ PERSONEL TERCİHİ DEZAVANTAJLARI
    •  Çoğu işletmeler bu tür personel bulmanın zorluğunu, ayrıca motosiklet temin etmenin öz mal edinme veya kiralama konularının meşakkatinden kurtulmak , kendi malını daha özenli kullanır gibi bir mantık kurarak, motosikleti olan A2 ehliyetli personel tercih etmektedir. Bu personel, herhangi bir nedenden dolayı işe gelmemesi, ani iş bırakması ya da kaza geçirmesi neticesinde işletme hem personelsiz hem de motorsuz kalacaktır.
    •  Her ne kadar A2 ehliyetli ve tecrübeli personel zor olsa da hem motosikletli hem A2 ehliyeti tecrübeli motor kurye bulmak çok daha zordur.

    BİZİMLE ÇALIŞMA DURUMUNDA AVANTAJLARINIZ
    •  Müteselsil kefaletiniz devam etmekle beraber asıl sorumluluğu üstünüzden alıyor olmamız
    •  Geniş personel ve motosiklet ağına sahip olmamız
    •  İleri sürüş tekniği ve trafik kuralları ile ilgili eğitim departmanı olması
    •  Personel seçiminde gösterilen hassasiyet ve genel bilgi taraması yapılması
    •  Personelin özlük hakları, ferdi kaza ve hayat sigortası, 3. Şahıs mali mesuliyet sigortası ile personelin gerek kendine, gerek müşteriye, gerekse müşterinin müşterisine verilecek zararın tazmin edilmesi
    •  Göz muayenesi, psikoteknik raporu, portör muayenesi gibi sağlık kontrollerinin düzenli yapılıyor olması
    •  GPRS’li gerek takip gerekse kolay ulaşım amaçlı her personele cep telefonu tahsis edilmesi
    •  Halkla ilişkiler, İletişim, Stresle başa çıkabilme, Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti konularında eğitimli olmaları ve bu eğitimlerin belirli periyotlarla verilmesi
    •  Motora takılacak GPRS ile motosiklet kilometre, hız, yakıt alma zamanı, ne zaman nereler uğradığı ve trafik ihlalleri ile ilgili otokontrolün yapılıp, siz değerli müşterilerimize raporlanması

    BİZİMLE ÇALIŞMA DURUMUNDA DEZAVANTAJ GİBİ GÖRÜNEN AVANTAJLARINIZ
    •  Tüm bu hizmetleri verirken bunların karşılığında ödeyeceğiniz ücretin, şu anki  maliyetinizin çok üstünde olacağını düşünüyor olabilirsiniz.
    •  1000 personel üstünde istihdamı bulunan grubumuzun  zorunlu ve ihtiyari sigortalardaki  avantajlarının olması;
    •  Motosiklet parkının geniş olması nedeniyle motosiklet alımı, servis bakım ve yedek parça fiyat avantajlarının olması
    • Sizlerin maliyetini yükselten bu kalemlerin, bizim tarafımızdan sizlerden talep edeceğimiz  kar marjını absorve edeceğinden ve keseceğimiz faturayı direk gider göstererek kullanacağınız KDV avantajının olması
    • Organizasyonu ve istihdamı çok zor olan bu hizmeti daha disiplinli personel, kesintisiz hizmet verecek motor ağı ve teknolojik ekipmanlarla kontrol ve denetimin tarafınıza raporlanarak sorumluluğun paylaşılacak olması.
    •  Personel seçimi duyarlılığı ve metodu, grubumuzda güvenlik faaliyeti gösteren şirketimizin uzman insan kaynakları tarafından gerçekleştirilecek olup, tıpkı bir güvenlik personeli seçiliyormuş özeni gösterilerek istihdam sağlanacaktır. Bununla da kalmayıp herhangi bir sıkıntı ve problem söz konusu olduğunda sigorta poliçelerimiz devreye girecek sizlerin müteselsil kefaleti ile ilgili personel hakları ve olası personel davalarına karşılık sizlere 2 aylık fatura karşılığı banka teminat  mektubu verilecektir.